طرز تهیه کوکی اسپیرولینا

برای کسانی که نیاز به استفاده از مزایای اسپیرولینا دارند، اما از عطر و ظاهر آن خوششان نمی آید، یک دستور العمل خوشمزه داریم!

اسموتی سبز اسپیرولینا

این اسموتی سبز خوشمزه اسپیرولینا مملو از مواد مغذی است و طعم بی نظیر اسپیرولینا را با مواد غذایی کامل پوشانده است. این محصول بدون لبنیات ، بدون گلوتن ، مناسب گیاهخواری و یک غذای ضروری است!

سوپرفود اسپیرولینا سرشار از بسیاری از مواد مغذی مهم و آنتی اکسیدان است که به داشتن مزایای مثبت برای بدن ما مشهور هستند.
در این مقاله ، در مورد ۷ مزایای شگفت انگیز اما کم شناخته شده سلامتی این سوپرفود گیاهی می خوانید.

شیک اسپیرولینا

شاید برای شما هم سئوال پیش آمده باشد که چطور میتوان پودر اسپیرولینا را به روش های متنوع دیگر نیز به مصرف رساند. استفاده از اسپیرولینا در شیک، بستنی، آبمیوه و انواع معجون ها بسیار رایج است. در اینجا ۳ دستورالعمل ساده برای تهیه شیک اسپیرولینا را برای شما آورده ایم

اسپیرولینا کاملترین غذای جهان

اسپیرولینا به گفته سازمان ملل “بهترین غذا برای آینده” است. آزمایشات انجام شده توسط ناسا ، اسپیرولینا را به عنوان یک ماده غذایی متراکم و عالی برای فضانوردان معرفی کرد. در حقیقت ، ناسا دریافت که ۱ کیلوگرم اسپیرولینا تقریباً همان مواد مغذی ۱۰۰۰ کیلوگرم سبزیجات مختلف را دارد!

اسپیرولینا برای سگ ها

همانطور که مزایای درمان های طبیعی و جامع اسپیرولینا را برای انسان می دانیم ، بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی امروزی نیز شروع به درک تأثیرات مثبت این مواد مغذی با منبع طبیعی برای همراهان خزدار خود می کنند. و از آنجا که اثرات سوء طولانی مدت مواد غذایی و دارویی بسیار غذاهای فرآوری شده را نیز می بینیم ، افزودن مواد آلی در رژیم غذایی کلی حیوان خانگی شما بیش از هر زمان دیگری ضروری است.

اسپیرولینا و رفع سوء تغذیه

در سال ۱۹۷۴، سازمان ملل متحد اسپیرولینا را کشف کرده و آن را به عنوان غذای شماره یک برای توزیع در بین جوامع دارای سوء تغذیه اعلام کردند. دلیل آن ساده بود: اسپیرولینا سالم ترین غذای روی زمین است که حاوی مقادیر زیادی پروتئین ، بتاکاروتن ، آهن ، کلسیم ، آنتی اکسیدان ها و بسیاری از مواد معدنی است که با هیچ یک از مواد غذایی دیگر جایگزین نمی شود. کمبود منابع از یک سو و رشد سریع اسپیرولینا از طرف دیگر ، اسپیرولینا را به یک راه حل مطمئن برای برقراری مجدد امنیت غذایی در مناطقی که از گرسنگی رنج می برند، خصوصا آفریقا تبدیل کرد.

عوارض جانبی اسپیرولینا

در میان طرفداران ، اسپیرولینا به خاطر خواص سلامتی ، از جمله کاهش خستگی ، کلسترول بالا ، تری گلیسیرید زیاد و عفونت های ویروسی استفاده شده است.

 فواید اثبات شده دیگر اسپیرولینا شامل کاهش وزن ، افزایش انرژی و تحریک سیستم ایمنی بدن است.

 تا به امروز ، مطالعات زیادی بر روی مزایای سلامتی اسپیرولینا انجام شده است. تحقیقات اولیه نشان می دهند که اسپیرولینا میتواند نویدبخش فواید زیادی از جمله فواید زیر باشد: